Zadania na stanowisku:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne
Mile widziane
Wymagania dodatkowe:
Jeśli jesteś osobą posiadającą:
zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy: