Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Sucha Beskidzka
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

Wymagania

Wymagania formalne: 
Niezbędne:
•    wykształcenie średnie

Mile widziane:
•    wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia) 


Wymagania dodatkowe:
•    podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
•    podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
•    podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
•    umiejętność obsługi pakietu MS Office


Wymagane dokumenty:
•    CV 
•    list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy 
•    skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie  

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty 


Dodatkowe informacje:
•    proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
•    skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
•    oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:
•    komunikatywną i lubiącą współpracę
•    zorientowaną na klienta
•    zorientowaną na cel i jakość
•    radzącą sobie w trudnych sytuacjach

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
•    zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
•    rozwój zawodowy 
•    bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
•    świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
•    atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU


Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. 
Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
•    sprzęt komputerowy
•    sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:
•    spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
•    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę 
•    wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS 
•    konieczność poruszania się po całym obiekcie 
•    konieczność odbywania podróży służbowych 
•    budynek 2-piętrowy z poddaszem
•    stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze 
•    wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
•    przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
•    w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują  się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie