Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Osoba zatrudniona na stanowisku Radcy prawnego zapewnia obsługę prawną Oddziału.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (prawo)
  • posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na Listę Radców Prawnych)

Mile widziane:

  • minimum 6 lat pracy związanej z obsługą prawną

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skan dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
  • skan dokumentu potwierdzającego wpis na listę Radców prawnych

Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Termin składania ofert: do 10.05.2024 r.

Dodatkowe informacje:


- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- rekrutacja będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej.

miejsce wykonywania pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział Wałbrzych
Pl. Grunwaldzki 1
58-390 Wałbrzych

Oferujemy

Oferujemy:

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • umowę na czas zastępstwa podczas usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.

 

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie