Opis stanowiska pracy
Dla naszego partnera GC Energy poszukujemy osób na stanowisko Pracownik Administracyjny
GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.
Miejsce pracy: Rzeszów
Zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
- Stacjonarną pracę w nowoczesnym biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Prywatna opieka medyczna w ramach pakietu LuxMed
- Ubezpieczenie grupowe NNW od PZU
- Lekcje języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- Koordynacja prac administracyjnych, związanych ze sprawnym i efektywnym prowadzeniem biura zarządu, w tym: organizacja prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych, sporządzanie niezbędnych protokołów, raportów i prezentacji na potrzeby zarządu, organizacja zaplecza imprez firmowych, obsługa gości i spotkań.
- Dbałość o wizerunek firmy poprzez stosowanie zasad kultury biznesowej w zakresie każdego kontaktu z interesantami firmy i kojarzenie interesantów firmy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi (za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub bezpośrednio), monitorowanie opinii na temat firmy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Redagowanie pism wychodzących z biura zarządu do urzędów i partnerów biznesowych (opracowanie oraz edycja pism) oraz tłumaczenie korespondencji z języka polskiego na j. angielski i odwrotnie
- Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz z zachowaniem należytej staranności o aktualność i łatwość dostępu dla upoważnionych do tego osób,
- Dbałość o aktualność i kompletność zaświadczeń oraz dokumentów Spółki i członków zarządu,
- Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i nadawanie właściwego obiegu korespondencji wewnątrz firmy,
- Nadawanie poczty wychodzącej (urząd pocztowy, kurier) i rozliczanie kosztów z tym związanych,
- Dbałość o zaopatrzenie biura administracji w materiały biurowe i artykuły spożywcze,
- Zapewnienie dostępu i informacji do dokumentacji uprawnionym przez Zarząd pracownikom,
- Prowadzenie i nadzór nad aktualnością ewidencji sprzętu komputerowego, aparatów i kart telefonicznych wydawanych pracownikom,
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Wymagania
- Rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny ze względu na dokumentację i pracowników zagranicznych),
- Troska o pozytywny wizerunek firmy jako pracodawcy,
- Komunikatywność, otwartość i punktualność
Prezentacja firmy
Grupa590 jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerz...
Grupa590 jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 27782. Dla naszych Partnerów poszukujemy pracowników z branży produkcyjnej, budowlanej, usługowej oraz farmaceutycznej.
Jeśli czujesz, że Twoja kariera zawodowa potrzebuje nowych wyzwań, skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat