Oferta opublikowana08.02.2024
Oferta wygasa01.05.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa, zdalna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżamarketing / reklama / pr

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie, koordynacja i realizacja działań marketingowych zgodnie z założonym budżetem wynikających ze strategii marketingowej dotarcia do odbiorców B2B i B2C
  • Wdrożenie Marketing Automation
  • Budowanie lejków marketingowych
  • Koordynacja wdrożenia analityki
  • Analizowanie i wyciąganie wniosków z programów analitycznych (np. Google Analytics)
  • Wsparcie w weryfikacji prostych kampanii Google Ads, Facebook Ads
  • Współpraca z freelancerami, agencjami marketingowymi wraz z nadzorowaniem i rozliczaniem ich pracy
  • Współtworzenie i koordynacja:
  • Działań służących komunikacji portfolio produktów i usług firmy do obecnych i nowych klientów
  • Tworzenia treści na potrzeby strony www oraz materiałów marketingowych i reklam
  • Komunikacji na social media (Instagram, LinkedIn, Facebook, YouTube)
  • Kampanii marketingowych – analiza i raportowanie wyników
  • Wdrażania strategii marketingowej dotarcia do odbiorców B2B i B2C

Nasze wymagania

Poszukiwane kompetencje “twarde”

• Doświadczenie w pracy w marketingu B2B i/lub B2C

• Umiejętności Project Managementowe z obszaru produkcji treści, materiałów szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych dla docelowych odbiorców (w tym na rynki zagraniczne)

• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, komunikacji i projektami w oparciu o KPI

• Doświadczenie we współpracy z zewnętrzymi agencjami mediowymi i reklamowymi,

• Umiejętność pracy w systemie Google Ads, Meta, LinkedinAds lub umiejętność rozliczania efektywności działań realizowanych przez agencję

• Znajomość zasad tworzenia tekstów optymalnych pod SEO

• Doświadczenie w zarządzaniu social mediami

• Doświadczenie w analityce założonych systemów

• Znajomość systemów typu Marketing Automation

• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

• Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym

Poszukiwane cechy “miękkie” kandydata

• Samodzielność i proaktywność w realizacji zadań, podejmowaniu decyzji i proponowaniu rozwiązań

• Otwartość i chęć doskonalenia umiejętności swoich i innych członków zespołu

• Empatia marketingowa (umiejętność patrzenia z perspektywy grupy docelowej)

• Uczciwość

• Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność komunikacji interpersonalnej

• Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków wsparta kreatywnością i pomysłowością

• Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie

• Rzetelność, dokładność i terminowość realizowanych zadań

To oferujemy

  • Uczciwe wynagrodzenie – uzależnione od doświadczenia, posiadanych kompetencji oraz osiąganych wyników pracy (wynagrodzenie podstawowe + premia of efektów)
  • Bezpieczeństwo – stałą pracę w firmie o dobrej pozycji rynkowej, kierującej się wartościami
  • Perspektywy – możliwość rozwoju zawodowego (edukacja, szkolenia). Możliwość awansu pionowego i poziomego
  • Samodzielność - możliwość wdrażania innowacyjnych pomysłów i realizacji projektów
  • Zespół – pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole i przyjazną atmosferę firmy rodzinnej, wsparcie podczas procesu wdrożenia w nowe obowiązki
  • Praca na pełen etat – na umowę o pracę lub B2B
  • Narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy
  • Pracę w trybie hybrydowym lub zdalnym od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny pracy). Podczas okresu wdrożenia wymagana praca stacjonarna (3 razy w tygodniu w siedzibie firmy). Po okresie wdrożenia obecność w siedzibie firmy do ustalenia.

Benefity

Dofinansowanie nauki języków obcych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

O roli

  • Poszukujemy Marketing Managera, który posiada doświadczenie w zakresie marketingu B2B i/lub B2C oraz w odpowiedni sposób potrafi kierować zespołem i zarządzać projektami. Jeśli identyfikujesz się z poniższym opisem to nie zwlekaj – APLIKUJ!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie