Oferta opublikowana12.03.2024
Oferta wygasa03.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

O projekcie

Poszukujemy IT Support Specialist, który/a w pełnym wymiarze godzin dołączy do działu IT w naszej organizacji. Zależy nam na osobie komunikatywnej, która jest doświadczona we współpracy z klientem zewnętrznym, umie pracować zarówno w zespole, jak i indywidualnie, szybko przyswaja nową wiedzę i z łatwością odnajduje się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy.

Twój zakres obowiązków

  • obsługa problemów i błędów zgłaszanych przez klientów,
  • bieżące monitorowanie i zarządzanie statusami zgłoszonych błędów,
  • opracowywanie, aktualizacja i utrzymanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi dla systemów obsługiwanych przez Dział IT,
  • obsługa skrzynek mailowych działu IT,
  • rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi, w tym franczyzobiorcami oraz klientami zewnętrznymi,
  • wsparcie pozostałych członków działu IT w bieżących zadaniach,
  • pomoc przy wdrażaniu nowych użytkowników do systemów obsługiwanych przez dział IT,
  • pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań IT w innych działach firmy,
  • współpraca z zespołem IT oraz innymi działami w celu zapewnienia sprawnej realizacji projektów i bieżącej działalności.

Nasze wymagania

  • wszechstronność w działaniu, umożliwiająca efektywną pracę zarówno w grupie, jak i podczas realizacji indywidualnych zadań,
  • zdolność do precyzyjnego diagnozowania i skutecznego rozwiązywania problemów, zarówno standardowych, jak i tych wymagających niestandardowego podejścia,
  • umiejętność logicznego myślenia, która pomaga w analizie sytuacji i podejmowaniu trafnych decyzji,
  • szybka adaptacja do nowych warunków oraz łatwość w przyswajaniu nowych umiejętności, niezbędna w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • wysoka komunikatywność, otwartość na innych i pozytywne nastawienie, co przyczynia się do budowania silnych i pozytywnych relacji interpersonalnych,
  • dokładność i dociekliwość, pozwalające na głębokie zrozumienie problemów i znalezienie optymalnych rozwiązań,
  • poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania, gwarantujące ich staranne i terminowe wykonanie,
  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • znajomość Jira Service Management
  • znajomość produktów Atlassian

Benefity

Spotkania integracyjne
Możliwość pracy zdalnej
Elastyczny czas pracy
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Jak się z nami pracuje?

Przede wszystkim jesteśmy elastyczni we współpracy, nie narzucamy formy i ścieżki dotarcia do celu. Dbamy o relacje w ramach zespołów i pomiędzy nimi. Wierzymy w siłę pracy zadaniowej. Jeśli lubisz pracować z biura, zapraszamy Cię do naszego DOMU NA OKSY. Już od progu poczujesz czym są otulające skrzydła naszej wspaniałej Doroty, która kreuje ciepłą, domową atmosferę. Jeśli preferujesz pracę hybrydową lub zdalną, jesteśmy na tak!

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie