Oferta opublikowana02.03.2024
Oferta wygasa31.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
ZESPÓŁ BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Informowanie administratora lub podmiotu przetwarzającego o obowiązkach wynikających z RODO oraz innych przepisów Unii, lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych,
  • Monitorowanie przestrzegania RODO, innych właściwych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych,
  • Monitorowanie przestrzegania polityk ochrony danych osobowych,
  • Prowadzenie działań zwiększających świadomość personelu w zakresie obowiązków wynikających z RODO lub przyjętych polityk administratora,
  • Udzielanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych - monitorowanie wykonania i ocena prawidłowości przeprowadzonej oceny skutków dla ochrony danych,
  • Współpraca z organem nadzorczym oraz pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla prezesa UODO w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych,
  • Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla podmiotów danych,
  • Uczestniczenie w konsultacjach we wszelkich sprawach w zakresie ochrony danych osobowych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Znajomość przepisów Ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów Ustawy o Służbie Cywilnej
  • Znajomość Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
  • Znajomość Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
  • Dobra organizacja pracy i planowanie pracy
  • Dokładność
  • Staranność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-12
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KPP w Mielcu
    ul. Wyspiańskiego 8
    39-300 Mielec

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca jednozmianowa,
  • ośmiogodzinny system pracy,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku.

 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Komenda Powiatowa Policji w Mielcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
  • W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.
  • Oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
  • Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu.
  • Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.




Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie