Inspektor

Międzyrzecz
Oferta opublikowana29.01.2024
Oferta wygasa29.04.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw finansowych
Zespół Wspomagający, Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie korespondencji finansowej pomiędzy Komendą Powiatową Policji w Międzyrzeczu a poszczególnymi Wydziałami Komendy Wojewódzkiej Policji Gorzowie Wlkp.
  • Sporządzanie wymaganych wykazów i sprawozdań finansowych.
  • Dokonywanie sprawdzeń prawidłowości rozliczeń delegacji, kosztów dojazdów do pracy, dopłat do wypoczynku dla policjantów.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej majątku jednostki.
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zawieranych wszelkiego rodzaju porozumień, umów i darowizn.
  • Sporządzanie wykazów związanych z naliczaniem wszelkiego rodzaju należności finansowych przyznanych funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym.
  • Sprawdzanie rachunków z zakupów pod względem merytorycznym.
  • Przyjmowanie gotówki z mandatów gotówkowych i odprowadzanie do Urzędu Skarbowego w Opolu.
  • Obsługiwanie interesantów punktu recepcyjnego KPP w Międzyrzeczu zgodnie z comiesięcznym harmonogramem.
  • Obsługiwanie klientów zewnętrznych, stosownie do przyjętych w Komendzie standardów, udzielanie informacji o osobach prowadzących ich sprawę, możliwości nawiązania kontaktu telefonicznego, itp. W przypadkach przekraczających zakres kompetencji lub precedensowych postępowanie zgodnie z poleceniem Komendanta lub jego Zastępcy.
  • Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywanie ich do archiwum.
  • Udział w pracach nieetatowych komisji powoływanych na czas realizacji określonych zadań.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego/pracy w danym obszarze w administracji lub pracy biurowej
  • Doskonała organizacja pracy
  • Obsługa komputera
  • Praca zespołowa
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Znajomość organizacji pracy kancelaryjno-biurowej
  • Znajomość przepisów z zakresu metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Samodzielność
  • Umiejętność analizy
  • Dokładność, rzetelność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w danym obszarze
  • wykształcenie: wyższe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-14
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
    ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
    66-300 Międzyrzecz
    dodatkowo na kopercie należy dopisać "Oferta pracy na stanowisko Inspektora Zespołu Wspomagającego ds. finansowych - 0,5 etatu ogłoszenie Nr 133001".

Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym w niepełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 07:30 – 11:30 po 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej związane są również z obsługą innych urządzeń biurowych: komputer, telefon, drukarka, niszczarka do dokumentów. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu ( winda), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Przewidziane wynagrodzenie: zasadnicze w kwocie nie mniej niż 2.121 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% - przy stażu pracowniczym 5 lat, do 20% - przy stażu pracowniczym 20 lat)
  • Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Proszę składać wyłącznie dokumenty wymagane.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie zostaną odrzucone.
  • Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostanie nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe (w takiej sytuacji decyduje data stempla pocztowego).
  • List motywacyjny, CV i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą i podpisane własnoręcznie.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
  • Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o kolejnych etapach postępowania telefonicznie lub mailowo, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie numeru telefonu lub adresu e-mail. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  • Wzory oświadczeń dostępne są pod ogłoszeniem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 79 21 270 lub 47 79 21 271.


Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ukazujących się w prasie oraz na innych stronach internetowych.


 

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie