Praca o charakterze biurowym w niepełnym wymiarze czasu pracy w godzinach 07:30 – 11:30 po 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze, niekiedy dynamicznie podczas przemieszczania się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej związane są również z obsługą innych urządzeń biurowych: komputer, telefon, drukarka, niszczarka do dokumentów. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu ( winda), wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 79 21 270 lub 47 79 21 271.
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ukazujących się w prasie oraz na innych stronach internetowych.