Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komenda Miejska Policji w Skierniewicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
do spraw administrowania Systemem Wspomagania Dowodzenia, koordynowania obiegiem dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych
Zespół Sztab Policji Wydziału Prewencji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Administruje Systemem Wspomagania Dowodzenia w zakresie prowadzenia ewidencji użytkowników oraz osób uprawnionych do korzystania z danych Systemu Wspomagania Dowodzenia, aktualizacji słowników terminologicznych w systemie, gromadzenia dokumentacji bezpieczeństwa systemu celem zapewnienia właściwej jakości danych wprowadzanych do systemu.
Koordynuje obieg dokumentacji, dotyczącej Ochrony Danych Osobowych Wydziału Prewencji, prowadząc teczki upoważnień dla funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji celem zapewnienia właściwego przetwarzania danych osobowych przez osoby upoważnione.
Weryfikuje ważność certyfikatów kart mikroprocesowych funkcjonariuszy oraz pracowników Wydziału Prewencji celem zapewnienia ciągłości dostępu użytkowników do danych z policyjnych systemów informatycznych.
Dokonuje sprawdzeń danych w policyjnych oraz pozapolicyjnych bazach danych w celu dostarczenia bieżącej i aktualnej informacji jednostkom nadrzędnym.
Wprowadza dane do systemów informatycznych Policji zgodnie z nadanymi uprawnieniami celem zapewnienia aktualnej informacji zawartej w tych systemach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy:
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w obszarze wprowadzania danych i korzystania z baz danych.
Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS OFFICE i OPEN OFFICE
Umiejętność obsługi baz danych
Znajomość Ustawy o Policji
Umiejętność pracy w zespole
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy:
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca biurowa w administracji publicznej
wykształcenie: wyższe administracja publiczna
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" bądź zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w tym zakresie
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-15
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Komenda Miejska Policji w Skierniewicach
ul. Sobieskiego 69
96-100 Skierniewice
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- Praca pod presją czasu
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa