Cel stanowiska:
Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok stażu w obszarze pracy biurowej
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klientów lub/i w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- komunikacja
- znajomość technik obsługi
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika na umowę na czas zastępstwa
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- radzącą sobie w sytuacjach trudnych
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- budynek 1-piętrowy bez windy, pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- wejściu do budynku jest z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Jadwiga Monkiewicz, Brzeg
Justyna Musz, Oława
Alicja Borończyk, Lipowa
Agnieszka Marut, Oława
Małgorzata Makarowska, Oława
Wyniki naboru:
Agnieszka Marut, Oława
Kandydatka zachowywała się w sposób bezpośredni; jest osobą otwartą, pogodną, energiczną. Jest osobą o dużej kulturze osobistej. Jej postawa i zachowanie wzbudza sympatię. Poszukuje pracy stabilnej, administracyjnej, związanej z obsługą klienta. W tym zakresie też ma doświadczenie. Kandydatka posiada wiedzę z zakresu ubezpieczeń społecznych. Ma doświadczenie w administracji publicznej, związane z obsługą klienta oraz na stanowisku ds. administracyjnych (m.in. kadrowych), co jest przydatne do pracy na tym stanowisku. Odbyła szkolenia w zakresie obsługi klienta.