Asystent ds. HR/rekrutacji

Piaseczno
Oferta opublikowana11.04.2024
Oferta wygasa10.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Lokalizacja: Piaseczno (praca na miejscu, z ewentualnymi wyjazdami)

Zadania:

  • Asystowanie menedżerowi regionu w działaniach związanych z rekrutacją i onboardingiem pracowników
  • Pomoc w zarządzaniu dokumentacją
  • Kontakt z kandydatami zainteresowanymi pracą
  • Podstawowa praca w Excelu (np. tworzenie prostych raportów, arkuszy kalkulacyjnych)
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w języku polskim i rosyjskim
  • Rekrutacja online i promowanie ofert pracy w social mediach
  • Wpisywanie danych do wewnętrznego CRMu, praca z dokumentami związanymi z zatrudnianiem pracowników
  • Inne zadania administracyjne związane z HR
  • Prawo jazdy kat. B

  • Podstawowa znajomość Excela

  • Umiejętności komunikacyjne

  • Dobra znajomość social media

  • Znajomość branży HR /lub chęć do rozwoju w tym obszarze

  • Znajomość prawa pracy

  • Znajomość języka rosyjskiego 

  • Znajomość języka polskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie

  • Chęć do pracy i zaangażowanie

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR

  • Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie lub umowę o pracę

  • Godziny pracy 08:00-16:00

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie