Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Warszawska 75, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Projektowanie procesów technologicznych - produkcja narzędzi do obróbki skrawaniem. Wdrażanie zaprojektowanych procesów. Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną. Opracowywanie i wdrażanie zmian w ramach funkcjonujących procesów produkcyjnych. Opracowywanie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją konstrukcyjną oprzyrządowania technologicznego. Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa w systemie zarządzania ERP. Umowa o pracę na okres próbny: 2 miesiące, docelowo na czas nieokreślony. Praca od pn-pt od godz. 7 - 15 Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia (w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej). Zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia zawodowe związane z zajmowanym stanowiskiem. Pensja zasadnicza i premie motywacyjne. Dofinansowany pakiet prywatnej opieki medycznej. Pakiet socjalny.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 500 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 17.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe - techniczne o profilu mechanicznym. Doświadczenie w zakresie technologii obróbki skrawaniem. Znajomość rysunku technicznego. Znajomość specyfiki obróbki na obrabiarkach konwencjonalnych i CNC (tokarki, frezarki, szlifierki, elektro-drążarki). Podstawowa znajomość oprogramowania CAD/CAM. Odpowiedzialność oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Pracodawca
Nazwa: PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA
Adres: Warszawska 75, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv