SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Kielce
Oferta opublikowana19.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: WINCENTEGO WITOSA 66D, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Zakres obowiązków: Podstawowe obowiązki: - zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej, - sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych, - monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych, - bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów, - proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych - opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych, - koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów, - opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych, - opracowywanie planów i sprawozdań rocznych, - wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 do 5 000 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 19.03.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 5

Inne wymagania: Preferowane wykształcenie wyższe. Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zamówieniach publicznych. Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych. Umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce. Umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji.Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej. Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office). Samodzielność, staranność i dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów. Poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności. Mile widziane: Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Podstawowe obowiązki: 1.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych. 2.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 3.Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej. 4.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 5.Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych. 6.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych. 7.Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów. 8. Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych. 9. Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych. 10. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów. 11. Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych. 12. Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych. 13. Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Pracodawca

Nazwa: PJM Invest Sp. z o.o. Sp. k.

Adres: WINCENTEGO WITOSA 66D, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Nazwa Urzędu Pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: cv

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie