Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie książki przychodów i rozchodów zgodnie z obowiązującymi przepisami, kompleksowe i terminowe wprowadzanie i księgowanie dokumentów do systemu księgowego, wyliczanie deklaracji PIT/CIT/VAT/ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, znajomość i obsługa programu Płatnik, oraz obsługa kadr i płac - naliczanie list płac, tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów, sporządzanie i wysyłanie niezbędnych deklaracji podatkowych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych Klienta, indywidualna i kompleksowa obsługa klientów aktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i urzędami
Rodzaj zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia: System czasu pracy: elastyczny Godziny pracy: 8:00- 16:00 Wymiar czasu pracy: elastyczny wymiar pracy System wynagrodzenia: % od obsługiwanych klientów
System wynagrodzenia: Ryczałtowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Kadry i płace, Księgowość, Księgowość z zastosowaniem VAT i obsługą komputera
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 5
Inne wymagania: Znajomość przepisów wynikających z Ustawy o podatku VAT, PIT,CIT umiejętne wykorzystanie przepisów księgowo-podatkowych w praktyce, skrupulatność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy oraz zdolność do szybkiej oceny, analizy sytuacji i działania przestrzeganie ustalonych terminów, znajomość systemu księgowego REWIZOR, RACHMISTRZ, GRATYFIKANT NEXO (INSERT)-warunek konieczny
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV.