REFERENT Z FUNKCJĄ ARCHIWISTY

Myszków
Oferta opublikowana11.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: 11 Listopada 13c, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Zakres obowiązków: - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism. - Godziny pracy: 8:00-16:00.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4242 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony do 6 miesiący. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 11.03.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Uprawnienia: Umiejętność planowania i ustalania priorytetów, Sprawna obsługa aplikacji biurowych, Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Umiejętność pracy w zespole, Komunikatywność, Biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 1, miesiące: 6

Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność prowadzenia biura. Wymagana umiejętność szybkiej nauki. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Pracodawca

Nazwa: ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM

Adres: 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Aplikuj

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie