Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 11 Listopada 13c, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Zakres obowiązków: - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4242 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony do 6 miesiący. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Umiejętność planowania i ustalania priorytetów, Sprawna obsługa aplikacji biurowych, Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice, Umiejętność pracy w zespole, Komunikatywność, Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1, miesiące: 6
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność prowadzenia biura. Wymagana umiejętność szybkiej nauki. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Pracodawca
Nazwa: ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM
Adres: 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Aplikuj