Oferta opublikowana05.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie umów z dostawcami mediów oraz innymi kotrahentami Szpitala 2. Współpraca z dostawcami mediów 3. Sporządzanie i aktualizacja umów na wynajem powierzchni Szpitala 4. Sporządzanie umów zleceń, kupna, sprzedaży 5. Udział w tworzeniu specyfikacji do przetargów 6. Udział w pracach komisji przetargowych 7. Dbanie o systematyczny przegląd sprzętu

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 265 PLN

Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy do 20%

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 05.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: techniczne , ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 5

Inne wymagania: Praca od 7.30 do 15.30

Pracodawca

Nazwa: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.

Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, cv, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia w formie papierowej złożyć w sekretariacie.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie