Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie umów z dostawcami mediów oraz innymi kotrahentami Szpitala 2. Współpraca z dostawcami mediów 3. Sporządzanie i aktualizacja umów na wynajem powierzchni Szpitala 4. Sporządzanie umów zleceń, kupna, sprzedaży 5. Udział w tworzeniu specyfikacji do przetargów 6. Udział w pracach komisji przetargowych 7. Dbanie o systematyczny przegląd sprzętu
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 265 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy do 20%
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 05.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: techniczne , ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 5
Inne wymagania: Praca od 7.30 do 15.30
Pracodawca
Nazwa: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, cv, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia w formie papierowej złożyć w sekretariacie.