MLODSZY REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Kołobrzeg
Oferta opublikowana15.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków: M. in. przygotowywanie materiałów, opinii, opracowywanie projektów pism, uchwał i decyzji oraz prowadzenie spraw dot. gospodarowania powiatowym zasobem nieruchomości. Wszystkie informacje o ofercie dostępne na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu: https://www.spkolobrzeg.finn.pl Zatrudnienie na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 168

Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 09.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. szczegółowe informacje o ofercie znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu https://www.spkolobrzeg.finn.pl/

Pracodawca

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu

Adres: Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Informacje na stronie https://www.spkolobrzeg.finn.pl/

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie