Młodszy(-a) Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta (e-commerce)

Miszewko
Oferta opublikowana27.04.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa – stale rozwijająca się firma handlowo-produkcyjna działająca w branży sportowej poszukuje Młodszego(-ej) Specjalisty(-ki) ds. obsługi klienta detalicznego (e-commerce)

Miejsce pracy: Miszewko, ul. Gdyńska 69a

Obowiązki:
  • kompleksowa realizacja zamówień złożonych za pośrednictwem platform Allegro.pl i Decathlon.pl (w tym m.in. doradztwo, przygotowywanie zamówień w systemie przed kompletacją, kontrolowanie należności, rozwiązywanie bieżących problemów transakcyjnych, wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych),
  • obsługa bieżącej komunikacji mailowej i telefonicznej,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • posprzedażowa obsługa klienta (zwroty),
  • współpraca z innymi działami (magazyn, księgowość, zakupy, marketing).

Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • pogodne usposobienie, umiejętność pracy w sytuacjach stresujących i pod presją czasu, dystans w pracy z klientem, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów,
  • dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy,
  • praktyczna znajomość obsługi systemów wspierających sprzedaż typu ERP oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • mile widziana znajomość środowiska e-commerce oraz branży sportowej.

Oferujemy:
  • pracę w biurze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • ciekawą, różnorodną, pełną wyzwań pracę,
  • rabaty pracownicze na oferowany asortyment,
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.


Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV z poniższą klauzulą pod adres e-mail Aplikuj . W temacie proszę umieścić imię, nazwisko oraz nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja, np. „Anna Kowalska | Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta detalicznego (e-commerce).

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.
Informacje o firmie
Marba-Sport to firma handlowo-produkcyjna działająca w branży sportowej i turystycznej od ponad 30 lat. Oferuje sprzęt do różnych dyscyplin sportowych, od piłki nożnej, przez skating aż po asortyment na biwak. Wśród towarów znaleźć można również odzież i obuwie sportowe na co dzień od topowych marek – 4F, adidas, Nike, Lee Cooper, Puma, Kappa, Alpinus, Crocs czy Under Armour. Jej Klientami są kluby sportowe, szkoły, Klienci Detaliczni oraz Klienci z sektora B2B, którzy mogą zakupić asortyment zarówno w sklepach internetowych (sportbazar.pl, no10.pl, e-hurtowniasportowa.pl), jak i w sklepie stacjonarnym w Miszewku.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zostałam/em poinformowana, że administratorem danych osobowych przesłanych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta detalicznego (e-commerce) jest Marba-Sport Marcin Mocarski sp.k. z siedzibą w Miszewku. Jeżeli są Państwo zainteresowani pozostawieniem swojego CV na okres kolejnych dwóch lat, aby było brane pod uwagę przy kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy z pisemne wyrażenie takiej woli w postaci klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Marba-Sport Marcin Mocarski sp. k. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Marba-Sport Marcin Mocarski sp. k. zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz. UE L nr 119, str. 1). Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych na https://marba-sport.pl/praca/
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie