Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Poległych 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawa
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 08.03.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i finanse lub ekonomia
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Obsługa programów księgowych
Wymagania pożądne
Uprawnienia: obsługa programu księgowego OPTIMA
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 3
Inne wymagania: Wymagana znajomość obsługi programów księgowych, mile widziana znajomość obsługi programu księgowego OPTIMA. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - telefoniczny: 518 583 267 - osobisty: po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na rozmowę w sprawie pracy (ul. Poległych 3, 22-100 Chełm, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00).
Pracodawca
Nazwa: SAMPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Poległych 3, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV