Opis oferty pracy
Zakres obowiązkówObsługa klientów. Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT. Terminową realizacją zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym. Organizowaniem „wejścia” nowych osób, procesem wdrożenia (onboarding). Koordynowanie i rozliczenie czasu pracy. Aktywne poszukiwanie kandydatów. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. Tworzenie i publikacja ogłoszeń. Wsparcie Zespołu w bieżących zadaniach. Raportowanie wyników pracy. Bieżące doradztwo dla klientów i kandydatów.
Wymagania:
Łatwość w nawiązywaniu relacji i tworzeniu sieci kontaktów.
Doświadczenie w pracy w Agencji Pracy Tymczasowej.
Posiadania aktywnego prawa jazdy kat. B.
Gotowość do wykonywania częstych rozmów telefonicznych.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Gotowość do pracy od zaraz.
Praca w Agencji Pracy Tymczasowej.
Wynagrodzenie brutto: od 5500-6000zł/mc