Zakres obowiązków:
- zarządzanie procesem rekrutacji pracowników
- prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
- opracowywanie umów o pracę i innych dokumentów
- prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów, wymiaru urlopu, zasiłków
- bieżące przygotowywanie dokumentacji do ZUS,US,UP i inne
- obsługa formalna związana z zatrudnieniem cudzoziemców, statusem rezydenta
- doświadczenie na stanowisku samodzielnej kadrowej min.1 rok
- obsługa systemów do zarządzania kadrą i płacami(Gratyfikant Insert oraz Płatnik)
- znajomość przepisów dotyczących prawa pracy
- dobra znajomość pakietu MS Office
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy zlecenia/umowy o pracę
- terminowe wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy
- praca w dogodnej lokalizacji od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).