Informatyk

Kartuzy
Oferta opublikowana04.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżait
Szpital Powiatowy w Kartuzach poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko:
INFORMATYKGłówne obowiązki:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu
  • Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową i systemem backupu danych
  • Zarządzanie firmową pocztą elektroniczną
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych
  • Prowadzenie i dokumentacja spraw z zakresu IT
Wymagania pożądane:
  • Wykształcenie minimum techniczne informatyczne lub wyższe z obszaru informatyki lub pokrewne;
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows i Linux
  • Znajomość podstaw budowy, działania i administracji sieci;
  • Znajomość systemów medycznych firmy Asseco.
  • Komunikatywność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy;
Oferujemy:
  • Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego;
  • Program PPK;
  • Dodatki pozapłacowe – ZFŚS (świadczenia świąteczne, zapomogi celowe, pomoc na cele mieszkaniowe - pożyczka remontowa).
Wymagane dokumenty:
  1. CV wraz z informacjami, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwiska, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w cv lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
Oświadczenie, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 2) może być zawarte
w następujący sposób:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w cv oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO1.
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
Sposób składania dokumentów:
  1. dokumenty z dopiskiem „Informatyk” należy przesłać na adres e-mail: Aplikuj
  2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  3. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Zarządu PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[2] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[3], natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Klauzula Informacyjna dostępna jest pod adresem: www.pczkartuzy.pl/powiatowe-centrum-zdrowia/rodo/klauzula-informacyjna-pracownicy-pnews-96.html [1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) [2] Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.); [3] Art. 6 ust. 1 lit. b RODO; [4] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie