Asystentka Zarządu

Cedry Małe
Oferta opublikowana05.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymóg konieczny;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office;
  • Umiejętności koordynowania wielu spraw jednocześnie;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie, samodzielność;
  • Energia i pozytywne nastawienie do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;

Opis stanowiska

  • Tele-informatyczna obsługa biura
  • Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu
  • Odbieranie korespondencji mailowej i listowej
Zakres obowiązków
  • Operacyjne wsparcie pracy Zarządu;
  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Biura Zarządu;
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktur firmy;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowanie pism, zestawień i raportów na bieżące potrzeby Zarządu;
  • Wsparcie Zarządu podczas planowania i organizowania podróży służbowych;
  • Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie