Poszukujemy Asystentki/Asystenta biura, która/y dołączy do zespołu firmy zajmującej się obsługą finansową oraz ubezpieczeniową osób fizycznych oraz firm.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Zakres obowiązków:
- Podstawowe wsparcie administracyjne obszaru księgowości i kadr
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i obsługa bieżących spraw administracyjnych
- Zarządzanie dokumentacją spółki oraz korespondencją
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w spółce
- Prowadzenie rejestru faktur, umów i innych dokumentów oraz ich archiwizacja
- Zarządzanie spotkaniami wewnętrznymi i z klientami zewnętrznymi
- Wsparcie działu sprzedaży
- Dodatkowe obowiązki kasjera
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi MS Office
- Nienagannej kultury osobistej, rzetelności, dokładności i terminowości
- Bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych oraz zarządzania czasem
- Zdolności łatwego nawiązywania nowych kontaktów i otwartości na ludzi
- Nie wymagamy doświadczenia
- Status osoby uczącej się
- Stabilność zatrudnienia i bardzo dobrą atmosferę pracy
- wynagrodzenia 3100 netto (na rękę)
- Dostęp do udziału w szkoleniach i kursach podnoszących umiejętności zawodowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Motywacyjny system wynagrodzeń,
- Wynagrodzenie od pierwszego dnia pracy, również za okres szkolenia
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).