Logiserv Group jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.
Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.
Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.
Obowiązki
Budowanie, wdrażanie oraz rozwijanie strategii firmy, celem zapewnienia efektywności operacyjnej;
Monitorowanie i ocena wydajności firmy;
Ustalanie oraz wdrażanie planów rozwoju firmy;
Wyznaczanie celów biznesowych, finansowych oraz ich monitorowanie;
Wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów oraz kosztów;
Inicjowanie i wdrażanie optymalizacji procesowych, usprawnień;
Wsparcie przy pozyskiwaniu funduszy (przygotowania biznes planów, raportów, itp.);
Tworzenie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi;
Ścisła współpraca z właścicielem firmy i innymi działami w celu zapewnienia spójności działań i osiągnięcia celów.
Wymagania
Doświadczenie zawodowe na stanowisku COO – min. 5 lat;
Wyksztalcenie wyższe;
Wysoki standard pracy;
Analityczny sposób myślenia oparty na danych;
Proaktywne działanie;
Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;