Menadżer Contact Center

Evres

Łódź

2016-11-30

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku  w związku z ciągłym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko managera Call Center  w Łodzi.

 

Główne zadania:
- rozwój działu Call Center,
- wyszukiwanie potencjału telemarketera,
- wdrażanie pracowników, szkolenia produktowe,
- nadzór nad zespołem,
- realizowanie założonych celów biznesowych,
- utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanych zadań,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych. 

Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, 
- duża samodzielność w realizacji zadań,
- znajomość MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale call center zarządzaniu zespołem oraz w sprzedaży bezpośredniej,
- silna orientacja na wyniki,
- konsekwencja w działaniu,
- gotowość do częstych wyjazdów.

 

Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjny i jasny system premiowy,
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- szkolenia wdrożeniowe oraz szkolenia produktowe,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pracę pełną wyzwań w miłej i sympatycznej atmosferze,
- niezbędne narzędzia do pracy.

Kontakt telefoniczny 537-656-777

e-mail: APLIKUJ

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: "
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)".
CV bez powyższej klauzuli nie będzie brało udziału w procesie rekrutacji.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102916 ofert pracy. Sprawdź!