Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Project Manager

Benhauer Sp. z o.o.

Kraków

2016-11-28

Obowiązki:

  • tworzenie strategii i wdrażanie automatyzacji marketing automation

  • telefoniczna i mailowa obsługa Klienta zgodna ze standardami firmy

  • wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago

  • optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta

 

Wymagania:

 

  • komunikatywna znajomość jednego z poniższych języków: angielski, włoski, hiszpański, niemiecki;

  • dyspozycyjność 40h/tygodniowo

  • umiejętność zarządzania czasem i planowania

  • inicjatywa, zaangażowanie i rzetelność

  • znajomość zagadnień związanych z marketingiem mile widziana,

  • nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego nauczymy Cię na naszych wewnętrznych szkoleniach

 

 

Oferujemy:

  • pracę przy projektach bardzo znanych zagranicznych i polskich firm

  • wynagrodzenie wprost proporcjonalne do umiejętności i wykształcenia

  • możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie marketing automation oraz branże e-commerce

  • możliwość dołączenia do młodego zespołu pełnego zaangażowanych ludzi

  • dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa - ul. Grzegórzecka

  • uzyskanie certyfikowanego dyplomu Specjalisty Marketing Automation