Asystent/-ka ds. administracyjno-biurowych

Infoinwestor

Kraków

2016-11-20

Witaj ;)

Szukamy nowego członka Naszego Zespołu.

Jakie będą Twoje zadania?

- Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym
- Kontakt z podwykonawcami: księgową, informatykiem, itp.
- Współpraca z biurem rachunkowym – gromadzenie dokumentów i faktur,
  sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
- Prowadzenie rozliczeń serwisów przyjmujących płatności:
  PayU, PayPal, Transferuj, Przelewy24, Fakturownia, itp.
- Wystawianie faktur w porozumieniu z księgową, pilnowanie terminów płatności
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  obsługa firmowej skrzynki mailowej
- Tworzenie i kontrola procesów prawidłowego przepływu informacji
- Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowanie biura.
- Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, kontrola i analizowanie stanu zapasów
- Codzienny kontakt z klientami odpowiadając na ich pytania
- Prezentowanie naszych usług podczas kontaktu z klientami
- Koordynacja usług zamówionych przez klientów, udostępnianie materiałów szkoleniowych
- Zarządzanie treściami na firmowej stronie internetowej
- Wspieranie pozostałych członków zespołu w zakresie prac biurowych
- Planowanie i tworzenie harmonogramów pracy biura
- Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja delegacji i wyjazdów służbowych (przejazdy, noclegi)

Czego potrzebujesz, żeby dobrze czuć się w pracy?

- Swobodnego poruszania się w środowisku Windows i Microsoft Office.
  Biegłej obsługi komputera,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Posiadanie cech tj.: systematyczność, samodzielność i dokładność.
- Trzymania się firmowych zasad i regulaminów firmy.
- Umiejętności nadawania priorytetów wyznaczonym zadaniom.
- Łatwości w podejmowaniu decyzji.
- Zdolności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Będzie Ci łatwiej (choć nie jest konieczne ;)
jeśli choć trochę interesujesz się:

- rozwojem osobistym i szkoleniami,
- zarządzaniem swoim czasem i finansami,
- inwestowaniem, finansami,
- sytuacją gospodarczą, polityczną i ekonomiczną na świecie.

 

Co proponujemy Tobie? 

- Pracę na pełny etat (pon.-pt. | 8:00-16:00)
- Jasne reguły pracy i sprecyzowany zakres obowiązków.
- Pracę w zgranym i młodym zespole.
- Brak zasad korporacyjnych. Miła atmosfera.
- Elastyczność w ramach wykonywanych obowiązków.
- Pracę w nowoczesnym budynku Krakowskiego Parku Technologicznego.
- Kontakt z ciekawymi ludźmi żywo zainteresowanymi naszymi usługami.
- Możliwość nauki podstawowych zasad marketingu internetowego.
- Dołączenia do teamu organizującego międzynarodowy projekt.
- Dostęp do wiedzy naszych prelegentów i szkoleniowców... za darmo ;)

 

Swoje CV oraz kila słów o tym dlaczego zainteresowała Cię nasza propozycja prześlij na APLIKUJ W tytule KONIECZNIE NAPISZ:    „CV – Twoje Imię i Nazwisko”

 

W stopce swojego CV proszę zamieścić treść klauzuli o ochronie danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102337 ofert pracy. Sprawdź!