Specjalista ds. Marketingu Internetowego

HR.pl

Katowice

2016-10-31

Obowiązki:

  • Prowadzenie kampanii e-marketingowych skierowanych do aktualnych i przyszłych użytkowników,
  • Analiza i raportowanie prowadzonych działań,
  • Wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze PR i SEO,
  • Przygotowanie materiałów do promocji,
  • Zarządzanie profilami firmowymi w mediach społecznościowych,
  • Współpraca i koordynacja działań reklamowych z agencjami interaktywnymi i innymi partnerami,
  • Wspieranie działań działu sprzedażowego.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Bardzo dobra znajomość Internetu, nowych technologii, e-commerce,
  • Znajomość SEO/SEM, marketing automation, retargeting,
  • Znajomość serwisów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu,
  • Dobra znajomość narzędzi MS Office, Google Analytics, Webmaster Tools, Google AdWords,
  • Umiejętność redagowania tekstów,
  • Znajomość HTML/CSS oraz systemów CMS,
  • Znajomość programów graficznych Adobe Photoshop.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę + premię
  • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia już zdobytych umiejętności,
  • Pracę w młodym, ambitnym i zgranym zespole.
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99986 ofert pracy. Sprawdź!