Specjalista ds. obsługi klienta

Aspiro Consulting

Cieszyn

2016-10-24

Aspiro Consulting - Profesjonalizm kluczem Twojego sukcesu !

Jesteśmy firmą rekrutacyjno-doradczą. Naszym celem jest pomoc organizacjom w szybkim reagowaniu na zmieniające się potrzeby rynku. Ułatwiamy rozwój i pomagamy wytyczać ścieżki zawodowe. Wspieramy pracowników na różnych etapach kariery. Dostarczamy firmom rozwiązania HR, które są niezbędne w dynamicznej i niestałej rzeczywistości biznesowej. Oferujemy doradztwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim i organizacją. Pomagamy poprzez rekrutowanie najlepiej przygotowanych specjalistów dla Państwa firm.

Obecnie rekrutujemy dla jednego z Naszych klientów, dużej Firmy z branży chemicznej.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Cieszyn
Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i wysyłanie zamówień zakupu.
  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami.
  • Planowanie zakupów surowców zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją.
  • Kontrola i sterowanie poziomem zapasów w magazynach.
  • Agregowanie informacji o kupowanych surowcach lub opakowaniach – zużycia, dostawy itp. (poza SAP).
  • Utrzymywanie i korygowanie danych planistycznych surowców lub opakowań w systemie SAP.
  • Obsługa systemu komputerowego SAP (kontrola stanów magazynowych, tworzenie zamówień, kontrola ekranów planistycznych systemu komputerowego).
  • Monitorowanie dostaw, przyśpieszanie, opóźnianie dostaw, analizowanie potwierdzeń dostaw.
  • Organizowanie transportu dla kupowanych surowców.
  • Wprowadzanie i utrzymywanie w systemie SAP danych podstawowych materiałów, jak sposób planowania MTS/MTO/zlecenie zakupu, wielkości zapasów bezpiecznych, wskaźniki ABC.
  • Korygowanie bieżące w/w danych zależnie od potrzeb sprzedaży, produkcji lub zmian technologii produkcji, magazynowania.
  • Współpraca z Działami Sprzedaży Wyrobów w zakresie określania prognoz sprzedaży planowanych wyrobów, Oddziałami Produkcyjnymi w zakresie określania zdolności produkcyjnych, dostępności materiałów.
  • Planowanie krótkoterminowych potrzeb sprzedaży/produkcji uwzględniając: dane podstawowe produkcji (wielkości szarż, czas wykonania /zakupu), przewidywane wielkości produkcji w czasie, zdolności ciągów produkcyjnych, optymalizację zapasów magazynowych (minimalizacja wskaźnika rotacji w dniach bez utraty ciągłości sprzedaży)
  • Planowanie średnioterminowych potrzeb sprzedaży z produkcji/zakupu wyrobów uwzględniając wielkości szarż produkcyjnych, przewidywane wielkości sprzedaży w czasie, optymalizację zapasów magazynowych (minimalizacja wskaźnika rotacji w dniach bez utraty ciągłości sprzedaży)
  • Planowanie długoterminowych potrzeb sprzedaży. Na podstawie przekazanych przez Działy sprzedaży wyrobów budżetów (prognoz) sprzedaży oraz grup asortymentowych wyrobów, opracowywanie asortymentowych, rocznych planów sprzedaży w rozbiciu miesięcznym w układzie ilościowo-wartościowych.
  • Współpraca z Zespołem Analiz Procesów Produkcyjnych, Działem Technologii, Magazynem  Wyrobów Gotowych, Działem zakupów, Działem Gospodarki Materiałowej, wydziałami produkcyjnymi w zakresie optymalizacji wielkości planowanych.
  • Procesowanie zamówień klienta, przyjęcie zamówienia klienta, weryfikacja zamówienia (cena, wyrób, data dostawy).
  • Potwierdzenie zamówienia (data dostawy, cena).
  • Przygotowanie list dyspozycji wysyłki.
  • Weryfikacja dostępności wyrobu.
  • Kontakt z magazynem celem ustalenia priorytetów wysyłki.
  • Współpraca z Działami wewnętrznymi celem uzyskania informacji istotnych dla realizacji zamówienia klienta.
  • Informowanie klienta po porozumieniu z Działem Sprzedaży o potencjalnych opóźnieniach w realizacji zamówienia.
  • Stosowanie procedury Kontroli Eksportowej dla wszystkich swoich klientów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane np. Zarządzanie i inżynieria Produkcji)
  • 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację w tym języku
  • Dobra znajomość języka niemieckiego
  • Dobra znajomość uwarunkowań i procesów w produkcji i zakupach
  • Umiejętność współpracy w zespole (zespół międzynarodowy) oraz umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność analitycznego myślenia 
Nasz Klient oferuje:
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Możliwość wymiany doświadczeń z innymi specjalistami
  • Szerokie możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Administratorem danych jest Aspiro Consulting z siedzibą w Kraków 31-235, ul. Koło Białuchy 11. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.