Call center

Erontrans Agencja Celna sp zoo

Gdynia

2016-12-09

Obowiązki:

- odbieranie połączeń przychodzących od Klientów

- obsługa korespondencji elektronicznej

- odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów Klientów w temacie logistyki i transportu

- współpraca z innymi działami spółki w ramach obsługi zapytań Klientów

- budowanie i utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami

- dbanie o pozytywny wizerunek spółki

- sprzedaż telefoniczna - bezpośrednia do klientów

 

Oczekujemy: 

- dobrej dykcji i umiejętność poprawnego wysławiania się

- umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy z Klientem

- doświadczenia w telefonicznych kontaktach z Klientem będzie dodatkowym atutem

- wykształcenia wyższego, mile widziane wykształcenie kierunkowe (logistyka, transport, spedycja itp.)

- dobrej znajomości języka angielskiego

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym, opatrzone zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy APLIKUJ

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.  

Oferta oczekuje na akceptację administratora.
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 98252 ofert pracy. Sprawdź!