Pracownik administracyjny

Velset sp.zo.o.

Kraków

2016-07-10

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze lub księgowe);
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Mile widziana znajomość systemu SAP Business One;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i terminowość przy wykonywaniu zadań; umiejętność pracy w zespole.

 

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie korespondencją;
  • Przygotowywanie dokumentów księgowych, opisywanie dokumentów, nadzór nad płatnościami (przygotowywanie przelewów, generowanie wyciągów), wprowadzanie dokumentów do systemu;
  • Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodności.

 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę;
  • Niezbędne narzędzia pracy.

 

W treści CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).”

 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 75977 ofert pracy. Sprawdź!