KurtMedia.pl Jarosław Klóska

Bydgoszcz

Opinie o KurtMedia.pl Jarosław Klóska

Pracownik 2013-04-03 22:21:42
Firmę należy omijać szerokim łukiem.
8
Mack 2014-02-03 14:40:57
Co prawda nie byłem pracownikiem firmy tylko klientem Kurtmedia. Jednakże miałem kontakt z telefonicznymi konsultantkami. NIE POLECAM! Brak organizacji, brak fachowości.
3
stolar_86 2014-08-19 01:39:11
Ten sklep to jakaś porażka. Reklamacja trwa kilka miesięcy, w tym czasie brak odpowiedzi na mejle, telefonu nie odbierają. Sprawa idzie do sądu. Jak widać po opiniach krążących w internecie sklep ten traktuje w taki sposób większość klientów.
ODRADZAM!
3
the_tom 2014-10-14 15:26:04
Jak do tej pory najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia. Jeśli będziecie mieli jakąś reklamacje to możecie prawie zapomnieć o zwrocie pieniędzy. Już od ponad 1,5 miesiąca czekam na zwrot który został mi przyznany przez nich (a cała reklamacja trwała kilka miesięcy) Twierdzą że wysyłają ponaglenie do księgowości pomimo że już przypominałem się 5 razy email i telefonicznie. Jeśli próbowałem argumentować że takie ponaglenia i zapewnienia nic nie dają to bezczelnie odkładają słuchawkę po czym odrzucają rozmowy jeśli próbowałem się ponownie dodzwonić. Myślałem że te złe komentarze to tyko wyjątki ale ten sklep psuje zaufanie do zakupów internetowych. Porażka. Ostatnio wolałem kupić inną rzecz drożej w innym sklepie pomimo że oni byli najtańsi. OMIJAJCIE TEN SKLEP nawet jeśli macie trochę więcej zapłacić.
1
Rob 2014-11-13 12:47:54
Dramat. Reklamacja załatwiana w nieskończoność. W korespondencji padają bezsensowne tłumaczenia. Odradzam jakąkolwiek styczność z tym sklepem!
Jack 2015-02-11 10:49:37
UWAGA NA TEN "SKLEP"!Niestety,moje doświadczenia z tym sklepem również nie należą do przyjemnych.Zamówiłem laptopa po korzystnej cenie i od razu przelałem pieniądze..Okazało się że nie mają("ma być dosłownie na dniach") chociaż na Ceneo widniało:dostępny.Po 2 dniach informacja że nie będzie,mogę zamówić coś innego albo zwrot kasy.Wybrałem drugą opcję...I zaczęła się zabawa w kotka i myszkę.Telefony,maile.Panie ze sklepu się nie raczą przedstawiać...Po wielu prośbach,grożbach po ok.2 tyg.raczyli zwrócić pieniądze.Potem nęcili mnie 2 krotnie jakimiś gratisami abym tylko usunął negatywną opinię na Ceneo.Myślę że praktykami tego"sklepu"powinien się ktoś właściwy zainteresować.OSTRZEGAM!
Wojciech 2015-02-24 11:36:39
Witam,
Miałem ten sam problem, zamówiłem towar za kilkanaście tysięcy złotych, nie otrzymałem towaru jak również nie zwrócono mi środków pieniężnych. Czekałem 2 miesiące, pisząc ponaglające maile, dzwoniąc i nic, tylko same obietnice. Zleciłem sprawę firmie windykacyjnej z Chorzowa, Tama Sp. z o.o., kontakt do opiekuna-Pani Karoliny, która prowadziła sprawę, 600-122-500 - odzyskali środki w 3 miesiące w drodze postępowania sądowego. Oszukanym POLECAM, ponieważ można prosić się o zwrot środków w nieskończoność.
1
Celina 2015-03-06 10:05:12
Zdecydowanie nie polecam tego sklepu,piec miesięcy czekam na zwrot pieniędzy za nienaprawialny towar.Nie mam od kilku miesięcy towaru,ani pieniędzy.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem,na maile już nie odpowiadają,a pani odbierająca telefony odsyła do kontaktu mailowego,twierdząc,ze w działach reklamacji,czy księgowości brak telefonów do kontaktu.I tak sie koło zamyka,kpina z klienta i obrót naszymi pieniędzmi dla własnych zysków,bo jak inaczej można to tłumaczyć.Te pozytywne opinie to chyba sami sobie wstawiają...Omijajcie sklep szerokim łukiem,a mnie pozostaje droga sądowa,by odzyskać,to co moje...
2
Bartek 2015-03-21 17:42:58
Beznadzieja! Chciałem zakupić projektor w okazyjnej cenie. Dostałem odpowiedź, że juz ich nie ma, choć były,ale już droższe.Po tygodniu dowiedziałem się, że pieniądze zwrócą do 14 dni.Bardzo nie polecam!
obserwujacy 2015-04-22 19:35:55
Ludzie to jest portal opinia o pracodawcy.Nie rozumiem dlaczego Wasze opinie o sklepie tutaj sa.Widze,ze Polacy nie rozumieja gdzie takie rzeczy sie pisze.Gratuluje Wam zrozumienia i powrotu do przedszkola
3
Katosław 2015-04-22 23:05:14
Jak Cie to boli to nie czytaj, proste jak konstrukcja cepa.... Cepie:)
n 2015-05-12 10:51:27
jeśli ktoś ma problemy z odzyskaniem pieniędzy z KURTMEDIA.PL polecam złożenie pozwu w sądzie internetowym. Nasza firma w taki sposób odzyskała pieniądze wraz z odsetkami. Trochę to trwało, ale warto!
kamag73@o2.pl 2015-09-09 12:27:25
kurtmedia to jak piszą " dno dna"- od przeszło miesiąca nie zwracają gotówki, brak jakiegokolwiek kontaktu, ale zastanawia, dlaczego utrzymują się na rynku i funkcjonują na ceneo, allegro, z których stron korzystałem przy wyborze tego beznadziejnego sklepu. Jakim prawem umieszczają ich na swoich stronach!
Adam 2015-09-10 10:33:14

Jestem strasznie niezadowolony z obsługi tej firmy. Kutrmedia.pl NIE JEST rzetelną firmą. Sprzedaje towar, którego nie ma na stanie! Towaru nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Upominałem się o zwrot poniesionych kosztów. Do tej pory nie uzyskałem od nich zwrotu pieniędzy! Sprawę zgłosiłem na policję. Nie jestem jedynym przypadkiem takiego traktowania klienta (usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię o KurtMedia.pl Jarosław Klóska - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KurtMedia.pl Jarosław Klóska