brak logo

EarthWorks Inwestycje Sp. z o.o.

Kraków

Opinie o EarthWorks Inwestycje Sp. z o.o.

alaz 2011-03-02 12:08:26
bardzo dobrze oceniam tą firmę, zarobki oraz całą kultura organizacji.
Czeslaw G 2011-03-02 12:16:28
ok. bardzo dobra firma.
anonim 2011-04-17 22:18:57
Niestety nie moge sie zgodzic z opinia poprzedników. Miałem "okazje" pracowac w tej firmie - ogolnie brak organizacji i poszanowania dla inzynierow o zarobkach nie wspomne.. Ładna stronka www. ale nic poza tym, na rozmowie kwalifikacyjnej tez ladnie mowia ale np. nie powiedza ze musisz pracowac po 12h + soboty a pensja taka sama... . Z tego co wiem to zmieniła sie tylko nazwa z EarthWorks na EarthWorks ( usunięte przez administratora ) Nie polecam !!!!
ciekaw 2012-05-24 12:20:42
witam wszystkich. Mam prosbe. Czy moze mi ktos powiedziec cos na temat tej firmy earthworks inwestycje poniewaz zamiezam sie do nich zatrudnic i nie wiem jak tam jest..czy placa pracownikom? Prosze o opinie
różowe okulary 2012-06-13 12:21:24
a wy tylko o tych pieniądzach, płacą, nie płacą ,przecież to nie jest najważniejsze, koko koko ertłorks ( EarthWorks) spoko
xyz 2013-04-18 19:38:58
Nie, chodzi o firmę która pseudo buduje drogi!!!nazywa sie własnie Contractor i tez mieści się w Krakowie i co zabawne to na tej samej ulicy co Contractor od tych betonów.
xyz 2013-06-30 21:58:40
Earthworks Inwestycje to to samo Co Contractor.najpierw by earthworks potem earthworks inwestycje a teraz contractor.Nie jestem ich pracownikiem.Bylem podwykonawca jak budowali drogi ale w pore sie zorientowalem ze to ta Sama firma Co earthworks inwestycje i siw wycofalem.Osobiscie ich nie polecam
ANDY 2014-05-05 19:59:30
(usunięte przez administratora)NIE POLECAM
joka 2014-12-03 14:49:16
Czy EarthWorks Inwestycje ma prawnika, czy nie to już jest kwestia drugorzędna, chyba bardziej interesuje tutaj wszystkich odpowiedź na pytanie, czy warto w firmie starac się o prace? Jak tam jest z atmosferą, zarobkami, systemem socjalnym i tym podobnymi sprawami? Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam!
reel 2015-01-22 20:18:04
Pracowałem tam kiedyś tj w 2011 i było ok jestem ciekaw czy cos w tej chwili budują z góry dziękuje za info
brook 2015-02-27 19:36:57
EarthWorks to krakowska firma budowlana która na rynku jest bodajże od 2007 roku. Nie ma zbyt dużego doświadczenia, ale nie słyszałem póki co aby ktoś na nicch narzekał. A i nie wspominałem czym się zajmują. Ich główną usługą są roboty ziemne i w tym właśnie ta firma na przestrzeni kilku lat się wyspecjalizowała
xxx 2015-06-03 08:52:09
onury niestety to co tramora napisał to prawda...sory taki kraj.
mały 2015-06-10 12:56:26
I nas tez prawdopodobnie naciągnęli na usługę. Płatności brak, nie ma z kim rozmawiać pisze tu o firmie Liber sp z oo.
firma 2015-10-05 17:48:34
Zgłosiliśmy firmę Liber sp z o o na policję o oszustwo na szkodę naszej firmy.
Nie będziemy czekali na rozwiązania sądowe(Nakaz zapłaty), bo do tego czasu zapewne firma ogłosi upadłość, a tak wyrok z kodeksu karnego może ostudzi pana <<prezesa>> w zakładaniu co raz nowych firm.
POSZKODOWANY 2015-10-14 15:49:34
Czy ktoś wie gdzie teraz Liber sp zo o wykonuje roboty i dla kogo? Tez zostałem oszukany na ponad 67 tyś zł
2
misiek 2015-10-27 17:47:17
pracowałem w firmie liber sp.zoo. nie płacą kasy pracownikom ,ja walcze znimy w sądzie.zdecydowanie nie polecam tej firmy
jogibabu 2015-11-12 14:00:07
Szukaj w Erbudzie i Astaldi.
2
Rysiu 2015-11-20 17:07:10
oszusci nie placa pieniedzy najgorszy jest benjamin obraża ludzi nic nie umie zorganizować i wiecznie zapewnia ze bedzie kasa a nic z tego niema
Wieki bolo 2015-12-09 17:27:02
Rysiu a mozesz napisac kiedy tam pracowałes?
Tomasz 2015-12-18 11:35:34
Uwaga znów zmienili nazwę i dalej oszukują. Tym razem pod logiem NRS Sp. z o.o. adres ten co zawsze ul. Wadowicka 8W. Ludzie Ci sami.Uważajcie na nich.
2
byly normalny z biura 2016-01-17 23:43:57
ponoc cale biuro wywalili za te cuda ksiegowe obrotowe
były normalny z biura 2 2016-01-20 12:04:08
Ale PR :) Z tej firmy nikt nie zwalnia tylko sami się zwalniają(może jedna osobę max 2 osoby zwolnili) :)
Ci co czytają takie brednie niech się sami zastanowią czy jakiekolwiek decyzje mogą być podjęte bez zgody przełożonego/szefa...otóż nie mogą. Wszystko co było robione było robione z przyzwolenia bądź z nakazu przełożonych. Nikt nie działał na własna rękę i tyle w temacie.
Atmosfera oczywiście że była ale gęsta i nerwowa od problemów począwszy od braku paliwa, sprzętu, podwykonawców na budowach kończąc na braku wypłat dla pracowników i regulacji ich świadczeń.
Skoro była taka dobra kasa i atmosfera dlaczego ludzie się zwalniali...tych kilkadziesiąt osób było chyba nienormalnych żeby rezygnować z takich luksusów ?! ;)
byly 2016-02-29 15:28:04
mega dyr ZURAAWSKIII TALEJ TA "PRACUJE" a szumiec jest juz tym dyr czy tylko w grze a zaczynaja juz sprawy sadowe sie pojawiac ciekawe na ile beda klamac
maly 2016-04-16 21:48:39
czemu tak ludzi traktujecie tak wyglada biznes czy rynsztok
Janusz 2016-04-30 21:10:14
Dlaczego moj post zostal usuniety? Powtórzę-osoby poszkodowane przez Liber proszę o kontakt. Świata w nie zmienimy, ale może choć jeden oszust poniesie karę. Mój mail: dorbud1@vp.pl w
3we4r 2016-05-09 19:05:05
@janusz usuwane sa raczej te komenatrze ktore nie sa zgodne z prawda albo na przyklad maja na celu obrazenie kogos pacownika lub pracowady..@mały a czy moglbys napisac cos konkretnego bo malo szczegolowo..
Zostaw swoją opinię o EarthWorks Inwestycje Sp. z o.o. - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EarthWorks Inwestycje Sp. z o.o.