Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: analiza dokumentacji przetargowych pod kątem formalnym i technicznym, nadzór nad dokumentacją przetargową oraz zarządzanie dokumentacją, przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert podwykonawców pod względem zgodności z dokumentacją techniczną, odpowiedzialność za całościowe przygotowanie i terminowe, składania ofert
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 04.04.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Technik organizacji produkcji (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, **Obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: wykształcenie średnie techniczne wyższe (budowlane, drogowe, ekonomiczne), wymaganie konieczne: znajomość ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów powiązanych, umiejętność obsługi komputera (szczególnie Excel, Word), prawo jazdy kat. B, doświadczenie na stanowisku min 1 rok, umiejętność pracy pod presją czasu i otoczenia
Pracodawca
Nazwa: ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv