Oferta opublikowana17.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Sikorskiego 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Zakres obowiązków: - prowadzenie teczek osobowych pracowników - przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy - przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych - wspieranie pracy działu kadrowego - przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń - naliczanie wynagrodzeń -sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 13.05.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie zawodowe, inne

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 1

Inne wymagania: wyższe (kierunkowe) bądź średnie doświadczenie zawodowe - wymagane co najmniej 1 rok na zajmowanym stanowisku znajomość programu Płatnik, Gratyfikant jako dodatkowy atut

Pracodawca

Nazwa: MAWO GROUP Kancelaria Podatkowa sp. z o.o.

Adres: Sikorskiego 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie