Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Sikorskiego 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: - prowadzenie teczek osobowych pracowników - przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy - przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych - wspieranie pracy działu kadrowego - przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń - naliczanie wynagrodzeń -sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS, US, PFRON.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 13.05.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: wyższe (kierunkowe) bądź średnie doświadczenie zawodowe - wymagane co najmniej 1 rok na zajmowanym stanowisku znajomość programu Płatnik, Gratyfikant jako dodatkowy atut
Pracodawca
Nazwa: MAWO GROUP Kancelaria Podatkowa sp. z o.o.
Adres: Sikorskiego 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV