Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 2211SK Noordwijkerhout, Slijperij 12, Holandia
Zakres obowiązków: Sadzenie, ścinanie i dbanie o bluszcz jak również przyjmowanie i przygotowywanie zamówień na rośliny doniczkowe: prawidłowe czytanie zamówienia, zbieranie roślin i pakowanie ich zgodnie z instrukcjami, załadunek lub rozładunek roślin do określonych obszarów szklarni, w zależności od ich poziomu rozwoju i/lub szczególnych potrzeb w zakresie temperatury/podlewania - przycinanie roślin do wyznaczonej długości (na zamówienie lub do przeniesienia wewnątrz szklarni), montaż określonych wewnętrznych urządzeń transportowych, ocena stanu zdrowia roślin pod kierunkiem przełożonego i podejmowanie niezbędnych środków w celu ograniczenia szkód, prace porządkowe wokół szklarni - ręcznie lub przy użyciu odpowiednich maszyn, wykonywanie innych ogólnych zadań zleconych przez przełożonego. więcej o tej pracy https://vimeo.com/385217092 , hasło:FHS2020
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Liczba godzin w tygodniu: 36
Wynagrodzenie brutto: od 13,27 EUR
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką godzinową
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: TAK
Praca tymczasowa: 1
Data rozpoczęcia: 29.01.2024
Data zakończenia: 29.07.2024
Wymagania konieczne
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: bez nałogów
Wymagania pożądne
Języki: niderlandzki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność pracy w grupie, pozytywne nastawienie, wysoka motywacja i chęć do pracy w szklarni, umiejętność szybkiego uczenia się, dobra kondycja fizyczna. Zamiłowanie do pracy z roślinami. Dyspozycyjność przez okres min. 4 miesięcy.
Pracodawca
Nazwa: Flexible Human Services BV
Adres: Tel. 85 74 97 235 WUP w Białymstoku ul. Pogodna 22 15-354 Białystok
Nazwa Urzędu Pracy: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z WUP
Język aplikacji: angielski
Wymagane dokumenty: CV