Pracownik Biurowy w Kancelarii Notarialnej w Ozimku

Opole
Oferta opublikowana07.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Opis oferty pracy

Kancelaria Notarialna w Ozimku poszukuje pracownika biurowego/administracyjnego na stanowisku asystenta notariusza w sekretariacie kancelarii, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, po okresie próbnym. Oferujemy stabilne zatrudnienie, na dłuższą współpracę, w przyjaznej atmosferze.

Do zakresu obowiązków należeć będzie m.in.: obsługa sekretariatu, tj. odbieranie telefonów, korespondencja mailowa, przyjmowanie gości Kancelarii, korespondencja przychodząca oraz wychodząca, przygotowywanie pism przewodnich, wypisów i odpisów aktów notarialnych, poświadczeń kopii oraz poświadczeń podpisów, a także przygotowanie projektów aktów notarialnych. Ponadto prowadzenie rejestrów w systemie informatycznym, kontakt z klientami Kancelarii (m.in. udzielanie informacji w zakresie sposobu załatwienia sprawy, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania aktów notarialnych).

Od kandydatów wymaga się: wykształcenie prawnicze, administracyjne bądź ekonomiczne, umiejętności pracy w zespole, biegłej obsługi komputera a także urządzeń biurowych, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej. Mile widziane doświadczenie w kancelarii notarialnej bądź pracy biurowej.
Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie swoich CV. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie