Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Ks. D. Jędrzjewskiego 7/2, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć angielskiego, uzupełnianie dziennika elektronicznego
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 65 do 117 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto za godzinę
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.09.2024
Data zakończenia: 30.06.2025
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 [Inne] : komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, chęć rozwoju, pozytywne nastawienie do pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi kursantami
Pracodawca
Nazwa: MY SCHOOL KRZYSZTOF PRZYGOŃSKI
Adres: Dębowa 19, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.