Oferta opublikowana08.04.2024
Rodzaj umowyumowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaedukacja / szkolenia

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Ks. D. Jędrzjewskiego 7/2, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć angielskiego, uzupełnianie dziennika elektronicznego

Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość: nie dotyczy

Wynagrodzenie brutto: od 65 do 117 PLN

Opis wynagrodzenia: zł brutto za godzinę

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.09.2024

Data zakończenia: 30.06.2025

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Uprawnienia: prawo jazdy kat B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2 [Inne] : komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, chęć rozwoju, pozytywne nastawienie do pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi kursantami

Pracodawca

Nazwa: MY SCHOOL KRZYSZTOF PRZYGOŃSKI

Adres: Dębowa 19, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie