INTENDENT

Mielec
Oferta opublikowana16.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Zakres obowiązków: Intendent

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 4 300 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.08.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, gastronomiczne, średnie zawodowe, gastronomiczne, wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia żywności, dietetyka

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe związane z żywieniem w szczególności technikum gastronomiczne lub zasadnicza szkoła zawodowa, studia na kierunku dietetyki lub technologii zywności i żywienoia człowieka, znajomość przepisów HACCP, mile widziane doświadczenie w zawodzie intendenta minimum 2 lata

Pracodawca

Nazwa: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu

Adres: Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty lub telefoniczny 17 5862916 lub osobiście

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie