Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Intendent
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 4 300 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 01.08.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, gastronomiczne, średnie zawodowe, gastronomiczne, wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia żywności, dietetyka
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe związane z żywieniem w szczególności technikum gastronomiczne lub zasadnicza szkoła zawodowa, studia na kierunku dietetyki lub technologii zywności i żywienoia człowieka, znajomość przepisów HACCP, mile widziane doświadczenie w zawodzie intendenta minimum 2 lata
Pracodawca
Nazwa: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu
Adres: Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty lub telefoniczny 17 5862916 lub osobiście