Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: - zapewnienie obsługi informatycznej urzędu, - pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów, - sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień, - wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS, - nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzenie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK, - wprowadzanie kart PRD 5/1, - sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP, - sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów, - weryfikacja danych w systemie PESEL, CEWIUP, REGON, KRS, POBYT i MRG, OSADZONY, - nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym, - weryfikacja liczby czynów oraz punków aktywnych osoby, - ewidencja sprzętu łączności i informatyki, - nadzór nad monitoringiem, - nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego, - nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej, - wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny), - sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP, - usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowania sprzętu i materiałów do wybrakowania, - piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności informatyki, - usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 731,37 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia brutto + dodatek za wysługę lat
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 15.06.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obowiązkowość, Komunikatywność, Sumienność, Odporność na stres, Umiejętność pracy w zespole, Samodzielność, biegła obsługa komputera , Własna inicjatywa
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi informatycznej - umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego - znajomość zagadnień sieciowych - umiejętności techniczne - terminowość - posiadanie nieposzlakowanej opinii - praca pod presją czasu - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Pracodawca oferuje: - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - miejsce do odświeżenia się - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Pracodawca
Nazwa: Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Adres: Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972r., że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. nie pracowały lub nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie były współpracownikami tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2023r. poz. 342,497,1195) - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) - kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ DO: 10.05.2024 r., z dopiskiem "ogłoszenie nr 136758" decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu, MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Komenda Powiatowa Policji, ul. Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki