SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA IT

Białystok
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
  • pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
  • współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
  • zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.

Wymagania

  • masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
  • masz zdolności analityczne,
  • jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
  • dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
  • potrafisz pracować w zespole.

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Zdrową równowagę
    między pracą a życiem
    osobistym
  • Pełny pakiet benefitów:
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Pracę Hybrydową
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: PKO BP/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie