przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.
Wymagania
masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
masz zdolności analityczne,
jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
potrafisz pracować w zespole.
Oferujemy
Umowę o pracę
Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym
Pełny pakiet benefitów:
Prywatną opiekę zdrowotną
Pracę Hybrydową
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!