Tworzenie strategii marketingowej dla produktów HIS
Koordynacja wielokanałowych kampanii produktowych w Internecie
Prowadzenie działań w social media
Tworzenie treści produktowych oraz współpraca z content marketerem, grafikiem i motion designerem
Współpraca z ekspertami branżowymi
Analiza podjętych działań i raportowanie
Wymagania
Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat studiów z dostępnością do pracy na pełen etat)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Chęć nauki i rozwoju swoich kompetencji
Umiejętność pracy w dynamicznym zespole
Podejmowanie samodzielnych decyzji i inicjatyw
Komunikatywność i kreatywność
Mile widziane doświadczenie w działaniach promocyjnych i tworzeniu treści
Oferujemy
Ciekawe projekty marketingowe realizowane w segmencie Healthcare
Indywidualny plan szkoleń i konferencji
Wyzwania i rozwój zawodowy
Realny wpływ na promocję produktu na rynku krajowym i zagranicznym
Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia) oraz elastyczne godziny pracy
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownia, a także stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!