Współpraca z wewnętrznymi działami firmy i pomoc w definiowaniu oraz rozwiązywaniu problemów
Koordynacja działań związanych z wyjaśnianiem przyczyn nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów finansowo–księgowych
Proponowanie rozwiązań, podejmowanie decyzji związanych z ich implementacją zmian
Formalne dokumentowanie zmian zachodzących w systemach finansowo-księgowych oraz raportowanie o stwierdzonych niezgodnościach
Wymagania
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
Mile widziana znajomość języków programowania np. PL/SQL oraz zarządzania relacyjnymi bazami danych Oracle, MS SQL Server 2015
Umiejętność pracy zespołowej
Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Doskonałe zdolności komunikacyjne
Dokładność i skrupulatność
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność:
rozwiązywania problemów i konfliktów
samodzielnego podejmowania decyzji
Mile widziane doświadczenie w obsłudze oraz wdrażaniu systemów finansowo – księgowych
rozwiązywania problemów i konfliktów
samodzielnego podejmowania decyzji
Oferujemy
Praca w Krakowie bez konieczności wyjazdów służbowych umożliwiającą zdobycie wiedzy z zakresu obsługi systemów finansowo - księgowych, relacyjnych baz danych w ramach praktycznej obsługi jak i dodatkowych tematycznych szkoleń
Praca w atmosferze współpracy, zaufania, wzajemnego szacunku oraz pomocy
Po okresie wdrożenia, możliwość pracy w systemie hybrydowym
Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w rywalizacjach sportowych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Duży bezpłatny parking
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!