planowanie, wdrażanie i realizację kampanii digital przy współpracy z domami mediowymi,
współpracę przy przygotowaniu materiałów digital,
wsparcie w działaniach zespołu digital, także w obszarze content marketingu i działań w Social Mediach m.in.: analizy internetowe, monitoring i research Social Mediów, tworzenie contentu.
Wymagania
ukończony II rok studiów lub status absolwenta maksymalnie do 2 lat po uzyskaniu dyplomu,
umiejętność korzystania z prostych programów do tworzenia grafik i materiałów multimedialnych (mile widziane),
umiejętności copywriterskie tzw. “lekkie pióro”,
praktyczna znajomość mediów społecznościowych,
dyspozycyjność do pracy (co najmniej 30 h tygodniowo),
umiejętność pracy w grupie i komunikatywność.
Oferujemy
umowę zlecenie na okres 3 miesięcy stażu (lipiec-wrzesień)
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę z najlepszymi ekspertami w branży,
zdobycie doświadczenia w jedynej w branży firmie na rynku,
udział w wielu atrakcjach dedykowanych tylko dla stażystów,
udział w eventach firmowych,
świetne połączenie komunikacyjne biura,
staż w firmie wspierającej sport i kulturę.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!