Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

Szczecin
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na cel i jakość
  • umiejętność komunikacji i współpracy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat i wskazaniem nr oferty 55/24/z
  • kserokopie lub skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
  • dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji wg wzoru:

'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22

70-530 Szczecin

Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 55/24/z'

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.

Dodatkowe informacje:

  • umowa o pracę zawarta na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
  • nadesłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będą rozpatrywane
  • oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • proces rekrutacji obejmować będzie formalną ocenę dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS Szczecinie
  • miejsce wykonywania pracy: ZUS O/Szczecin ul. Citroena 2

Oferujemy

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Warunki pracy:

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • budynek 3 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze budynku
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie