Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

Tarnów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji  opracowuje wnioski o świadczenia emerytalno-rentowe i korespondencję osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

Wymagania

Wymagania formalne:

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane: 

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny, ze wskazaniem adresu e-mail i nr telefonu
  • oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty.

tel. kontaktowy: 14 632 77 59

Oferujemy

Dodatkowe informacje:

  • oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  • za datę złożenia aplikacji przyjmuje się datę wpływu korespondencji do jednostki organizacyjnej
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • proces rekrutacji obejmować będzie:
    • selekcję dokumentów
    • sprawdzian wiedzy
    • rozmowę kwalifikacyjną

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na cel i jakość
  • elastyczną
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • nastawioną na rozwój

to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
  • ruchomy czas pracy
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Warunki pracy:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
    polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują  się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie