Stanowisko ds. rozliczeń- Toruń (wyniki naboru)

Toruń
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Wymagania

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka),
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 13 października 1998r. o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny, ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach.

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze i I piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Ogłoszenie wyników naboru:

Agnieszka Kołodziejska, zam. Toruń

Uzasadnienie wyników naboru:

Kandydatka w przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentowała pożądany poziom wiedzy i kompetencji zawodowych, wymaganych do pracy na stanowisku, o które się ubiega. Dała się poznać jako osoba komunikatywna, rzeczowa, a także jako osoba zdeterminowana, nastawiona na osiągnięcie wyznaczonych celów.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie