Stanowisko ds. rozliczeń-lista kandydatów

Chełm
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia obsługę nieaktywnych kont płatników w zakresie rozliczeń.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowisku pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

 

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń tej ustawy,
  • znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
  • znajomość przepisów Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 



Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe


Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, przeprowadzony w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
  • umowa na czas zastępstwa
  • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji

 

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na cel i jakość
  • lubiącą współpracę

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

    Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 Ogłoszenie listy kandydatów

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

  1. Izabela Dutkiewicz, Chełm
  2. Tomasz Gumieniak, Chełm
  3. Magdalena Kosikowska, Chełm
  4. Marlena Kowalik, Chełm
  5. Joanna Rosiak, Krasnystaw
  6. Wiktoria Sapuła, Chełm
  7. Justyna Tryniecka, Pokrówka
  8. Alicja Wacewicz, Sawin
  9. Ilona Wójtowicz, Chełm
  10. Małgorzata Zalewska, Wola Uhruska
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie