Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych.
Wymagania niezbędne:
Atutem będzie:
Wymagania dodatkowe:
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
Zachęcamy Cię, abyś złożył/a swoją aplikację.
Ponadto, oczekujemy od Ciebie znajomości:
Wymagamy następujących dokumentów:
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać wyłącznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Informacje dodatkowe:
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne:
(imię, nazwisko, nazwa miejscowości zamieszkania kandydata)
Ogłoszenie wyników naboru:
(imię, nazwisko, nazwa miejscowości zamieszkania zatrudnionego kandydata)
Uzasadnienie wyboru:
Pani Aleksandra Kotlewska jest osobą komunikatywną. W trakcie rozmowy wykazała wysoki poziom kompetencji wymaganych na stanowisku. W sytuacji problemowej znajduje i wykorzystuje kluczowe informacje niezbędne do rozwiązania problemu. Proponuje trafne rozwiązania. Rozwija umiejętności zawodowe oraz nabywa wiedzę niezbędną na zajmowanym stanowisku. Jest dobrze zorganizowana i nastawiona na osiąganie celów. Posiada wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe przydatne w pracy na stanowisku ds. przyznawania i wypłat zasiłków. Wykazała wiedzę dot. przepisów na poziomie wymaganym dla kandydatów do pracy w ZUS.